LES COLÒNIES explicades per Ferran

Tot va començar el matí del dia 24 de febrer del 2014, va arribar l'autobús, tots nerviosos i emocionats vam deixar les maletes i vam pujar a l'autobús. La primera parada va ser l'Encanyissada. Quan vam arribar, Jordi el nostre guia ens va donar uns prismàtics a cadascú, vam pujar al mirador i vam començar a observa, allí vam veure un gran grup de flamencs, unes quantes parelles de colls verds i uns quants martinets blancs. En l'autobús vam anar a un altre mirador i a l'altre mirador també vam veure colls verds i flamencs, encara no havíem vist les fotges però lo què mes em va impressionar van ser un capbusso emplomallat i una arpella vulgar. Després vam anar a la Casa de Fusta, allí vam esmorzar ens van explicar l'història de la Casa de Fusta etc... En l'autobús vam pegar una volta pels Muntells, per Sant Jaume fins arribar a l'alberg. A l'alberg vam decidir on dormiríem, vam preparar els llits i vam dinar.

Per la tarda vam anar en barca els 15km del riu Ebre fins la desembocadura, mentre tornàvem van posar musica i vam ballar fins què vam tornar. En un temps lliure què teníem que teníem vam fer un partit de futbol i els mestres també van jugar. Després de sopar vam fer 2 activitats nocturnes: una era de buscar parts de un mapa del tresor i l'altra de descobrir un assassinat. La veritat es que les 2 van ser molt divertides.

L'endemà al matí vam esmorzar i això si estava molt bo!! Aquell matí vam anar en bici , vam fer 5 km fins que vam arribar al centre de recuperació de fauna salvatge. Allí vam veure 2 ducs ocells rapinyaires i un voltor irrecuperables. També tortugues i molt impressionant una tortuga recaient nascuda. També 4 flamencs 3 gavines corses i un ànec.Vam tornar en bici però feia vent de dalt i ens va costar una mica.

Després de dinar vam tornar les bicis i Jordi ens va fer un repas de tot. Una mica més tard vam anar a l'Ecomuseu allí hi havia un mirador d'ocells etc... Però el més interessant era un aquari. Ens vam acomiada de Jordi i vam tornar amb més ganes de anar-hi un altre cop.