LES COLÒNIES narrades per Mari

Al començar el dia no sabia que m’esperava. Quan vaig pujar a l’autocar jo i les meves amigues no paràvem de parlar de com serien les colònies . Per fi! Vam arribar a l’encanyissada, estava emocionada perquè no sabia el que faríem i tot era nou per ami a més a més em vaig ficar molt contenta de veure tants ocells. Ja érem a la casa de fusta, allí vaig aprendre tots el ocells que havien al nostre bonic delta.

Al arribar a l’Alberg vam pujar tot l’equipatge, desprès d’això vam dinar. Al pujar al vaixell estava emocionada perquè mai havia anat amb un, allí vam observar tot el paisatge, la fauna i la flora, finalment vam posar música i tots ens vam ficar a ballar . Quan vam arribar al Alberg, vam tindre temps per dutxar-nos, canviar-nos etc.... Vam sopar i mos vam ficar a fer les activitats nocturnes. Va arribar l’hora de dormir, tots estàvem molt cansats però no es podia descansar per los nens.

Ja eren les 8:00h totes les nenes estaven molt gandules, mos vam vestir,vam arreglar tots los llits i maletes i vam anar cap al menjador . Tots estàvem molt emocionats per anar amb les bicicletes 10km!!! Però al escomençar ja tots estaven cansats, va ser horrorós, quan vam arribar al centre de recuperació de especies salvatges allí vam veure un mussol, ecografies de espècies malaltes,una àguila i tortugues. Vam anar l’Ecomuseu a investigar uns llocs vam anar a compartir-ho amb tots. Finalment, vam anar molt ràpid a agafar el equipatge i cap al autocar per anar-nos-en a Amposta.

9 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada